lundi 19 novembre 2007

Someday



Someday he'll come along
The man I love
And he'll be big so big and strong
The man, the man that I love
And when he comes my way
I'll do my best to make him stay

He's gonna look at me and smile
I'll understand
And in a little while
He's gonna grab, he's gonna grab my hand
And though I know it seems obscure
I know it won't say
We won't say a word

Maybe I shall meet him Sunday
Maybe Monday maybe not
Still I'm gonna meet him one day
Cause maybe Tuesday will be
My good news day
We'll build a little home meant just for 2
From which I'll never, never run with you
And so all else above
I'm waiting for the man I love

He's gonna look at me and smile
I'll understand
And in a little while
He's gonna grab, he's gonna grab my hand
And though I know it seems obscure
I know it won't say
We won't say a word

10 commentaires:

Anonyme a dit…

Aaaaaah! saba, je n'ajouterais rien à ça!

SABA a dit…

@Moony: ;))))))))))) happy u like it dear ;)

Anonyme a dit…

oh merci, j'avais oublié la cassette ds la voiture d'une copiney'a qq années et j'ai plus jamais entendu cette chanson, je la chantais tout le temps, elle me faisait rever))) je commençais a l'oublier
sauf que la version kate bush n'est pas top, je préfère celle d'élla

Anonyme a dit…

Nass Me7na fi had le débuit de semaine !!!

SABA a dit…

@Bzizla: je sais ma belle! mais bon, je n'ai pas bcp aimé les versions chantées par ELLA que j'ai trouvé sur youtube! alors j'ai mis celle la!

SABA a dit…

@B: ;)

Rush a dit…

Trés belle déclaration!
But, I'm sure he will stay!
Comme dit Clooney
WHAT ELSE ? To do

SABA a dit…

@Rush: tu as tout compris! :D

Anonyme a dit…

C'est la première fois que j'entends cette chanson, je connaissais pas du tout. J'ai plus apprécié les paroles que la mélodie but it's a nice song.

Anonyme a dit…

Beautifull lyrics !!!!